بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی


برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی :

توضیحات:
مقاله بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی، در قالب فایل word و در حجم 19 صفحه.

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی صورت پذیرفت. جهت دستیابی به این هدف چهار فرضیه مطرح شد. به همین منظور تعداد 475 نفر از دانش آموزان پایه اول مقطع ابتدایی به عنوان جامعه تحقیق انتخاب شدند. درمرحله اول، معلمان مقطع ابتدایی به پرسشنامه نشانه شناسی اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی پاسخ دادند که تعداد 22 نفر از این دانش آموزان(18 نفر پسر و 4 نفر دختر) دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی تشخیص داده شدند. سپس کودکانی که دارای اختلال تشخیص داده شده بودند، به مقیاس مهارتهای اجتماعی کودکان (مقیاس ماتسون) پاسخ گفتند. روش تحلیل داده ها در این تحقیق همبستگی پیرسون و t برای گروههای مستقل به وسیله نرم افزار SPSS بود. پس از تجزیه و تحلیل داده ها مشخص گردید که بیش فعال، نقص توجه و تکانشگری کودکان با مهارتهای اجتماعی آنها ارتباط منفی و معکوس دارد، همچنین پسران بیش فعال نسبت به دختران بیش فعال دارای نقص بیشتری در مهارتهای اجتماعی بودند.

بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
پیشینه پژوهش
روش تحقیق
1- پرسشنامه نشانه شناسی اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
2- مقیاس سنجش مهارت های اجتماعی کودکان
نتایج
تحلیل فرضیه ها
بحث
منابع
منابع انگلیسی




دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 48 ]

[ سه شنبه 20 تير 1396 ] 23:00 ] [ علی ]

[ ]

سئو سایت ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]